Koleksi yang dah lama aku idamkan....

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 5/29/2008 08:41:00 PG

3

Tercapai jugak hajat aku untuk meiliki DVD penuh Dragon Ball Z. DVD ni mempunyai 9 keping DVD dari episod 1-291 bermula kelahiran Son Gohan. Boleh la aku layan sampai lebam. Satu hari nanti aku nak memiliki koleksi dari kelahiran Son Goku pula. Memang dah lama aku idamkan sejak dari sekolah rendah lagi. Baru sekarang aku memilikinya... Sebelum ni aku ada koleksi komik dia aje. Tapi sebab member rembat sampai 10 buku, aku dah tak kumpul lagi, satu masa nanti aku nak memilikinya koleksi komik itu kembali....


p/s: Harap maaf, kalau nak pinjam. Cukuplah sebagai koleksi peribadi aku sorang je....

Comments (3)

ori ke cetak rampok tuh? :p

Cetak rompak sudah... Gambar lagi cantik dr Original... Siap ada subtitle bahasa melayu lagi... Ori mana ada...

dragon ball ader tujuh bijik semuanya..heheheheheh

nazie