Ambang Merdeka

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 9/01/2008 10:31:00 PG

0

Hari Sabtu tempohari, aku dijemput untuk lepak-lepak minum menyambut ambang Merdeka oleh Sinar. Memandangkan aku pun takde kerja memang cari port nak melepak je. Aku ni jenis tak suka berhimpit-himpit dalam keadaan bersesak, biasa jela kalau malam keraian Merdeka. Mesti ramai gila oleh orang ramai yang nak sambut Merdeka, baik kat Dataran Merdeka, The Curve dan seluruh Malaysia.

Pada mulanya memang aku merancang nak cari member yang boleh melepakkan diri, tiba-tiba Sinar sms aku. Aku cargas je. Malam tu aku terus pergi kat rumah Anuar tempat berkumpul. Tempat melepak yang dirancang ialah 'MURNI SS2'. Minum air special la kat situ ngan makanan roti Hawaian. Kenyang sebab org belanja. Wahaha...

Kitorg terus je sembang-sembang. Perkara yang tak dirancang semakin rancak apabila aku, Sinar dan Anuar merancang untuk wujudkan forum untuk bekas-bekas pelajar sekolah SMKUK. Tapi tau jela, forum ni memerlukan modal untuk wujudkan domain tu. Perkara asas sebelum terwujudnya domain tu ialah mewujudkan blog. Sebabkan ahli yang ada cuma 3 org je, maka cadangan ni terus jadi 'confirm' untuk membina blog. Kat bawah adalah blog yang pasti menggegarkan bekas-bekas pelajar sekolah aku SMKUK yang merindui kawan-kawan lama yang sudah terputus hubungan. Kat bawah contoh muka depan blog tu, rasanya itu je mampu buat sekarang. Aku design simple je untuk langkah permulaan ni. Banyak yang kitorg borakkan masa ni. Perbincangan selesai bila jam menunjukkan 3.30 pagi malam merdeka... Badan letih, mata pun lebam, apa lagi? balikla...

Comments (0)