Berbuka di Damansara Damai

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 9/21/2008 02:48:00 PTG

2

Dah lama aku merindui kenangan bersama kawan2 sekolah aku... Semalam 20/09/2008 adalah hari bertuah di mana aku secara tak sengaja telah ter sms kawan2 sekolah aku untuk berbuka sekali kat Damansara Damai. Majlis berbuka yang secara santainya menjemput Saudari Aiza dan Tunangnya, Inspektor Idris dan juga Faizal Helmi.

Majlis di kecohkan oleh Inspektor Idris dan Faizal Helmi di mana dia sesat ntah ke mana ntah (Bandar Sri Damansra) yang membuatkan aku terkejar sampai ke sana mencari diorang. Nasib baik aku dah berbuka puasa. Aku pun pergi dgn tergesa-gesa ke sana menaiki motor cabukku untuk mendapatkan mereka. Sesudah menjumpai mereka di mana Faizal Helmi membawa tunangnya sekali terus menujui ke Damansara Damai. Majlis santai ini terus di hangatkan dgn gelak ketawa dan kenangan2 dulu yg mungkin sukar dilupakan...

Berikut adalah gambar yang sempat aku tangkap... Cayalah korang memang havoc.


Comments (2)

Memang best kan...Tak sudah2 gelak sampai 2 3 gelas air aku..
mamak tu pun siap perli lagi tambah meja...chiss!

Ermmm aku tak dijemput pun
hahaha....
mamat sebelah tunang aiza tu aku tak cam muke die
mamat sebelah awek cun tu rasa mcm kenal tapi tak ingat nama