:: Open Haus ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 10/07/2009 08:04:00 PTG

2

Lama dah tak update blog ni rasanya. Busy banget rasanya, mungkin aku dah ada dalam dunia baru yang lain. Blog ni cuma satu perantara cerita yang aku boleh luahkan. Nak cakap benda berlaku kat aku kebelakangan ni pun banyak. Tapi tak terluah nak tulis kat sini. Kat facebook, biasalah, aku upload gambar, orang komen, aku tambah nasi/ tambah lauk. Orang punya gambar pun aku tambahkan nasi juga. Nak kata peluang untuk tulis kat blog ni, siang kerja hakiki, malam kerja part time cari duit lebih je sikit. Nak kata tak berduit, alhamdulillah cukup setakat ni... Tapi sibuknya ngalahkan YB. 

Minggu lepas, adalah minggu memenuhkan perut. Open house sana sini tak renti-renti. Penat kaki aku menekan pedal minyak kereta, naik turun lif semata-mata untuk memenuhi jemputan orang yang menjemput. Tapi buat jemputan kelas Sains/Amanah, minta maaf aku tak dapat lama, sebab aku ada jemputan majlis kat Shah Alam. Tapi apa-apapun aku tetap jua menghadirinya walaupun sekejap....


Minggu ni pun masih ada jemputan ke majlis rumah terbuka, tak putus-putus jemputan. Nak gi ke taknak je bezanya...

Petang tadi Nuar ada call aku masa aku tengah sibuk buat kerja. Dia call pasal anak Azwan tak dapat diselamatkan kerana lahir anaknya tak cukup bulan. Takziah buat pasangan kerana belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata. Allah terlalu menyayanginya, semoga Azwan dan pasangan tabah menghadapi kehidupan seperti biasa. Ada rezeki, mereka akan dapat semula rezeki yang Allah tarikh hari ini, dibalas dihari kemudian. Insya'Allah.

Malas lak nak menaip. Lain kali taip lagi.. Bubbye...

Comments (2)

janji dtg sebab ko under case 'maybe attending'.....ade yang dh confirm tak muncul pulak...aihhh

yg panting gmbr dapor aku masuk sekali lagi!! haha

Kalau best aku mestila datang... Kalau tak best tidur rumah je suda... Huhu...