:: Nak Wat Camana? ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 10/26/2009 01:06:00 PG

0

Lama tak singgah kat blog ni untuk mencoret. Memang lama betul tak menulis kat dalam blog ni. Ramai gak yang singgah-singgah, tapi malangnya takde info baru dari aku. So, aku ucapkan sorrylah ye? Memang takde apa yang berlaku yang boleh diceritakan kat sini. Perjalanan hidup berterusan seperti biasa, cuma tak tau nak update apa yang berlaku. Cuma sedikit malang je menimpa kebelakangan ni. Tak perlulah dicerita kerana ianya aku anggapkan masalah biasa peribadi setiap manusia. Pandai-pandailah aku menyelesaikannya.

Tersinggahnya kat blog ni untuk mencoret sesuatu, mungkin datangnya dari sikap marah aku pada sesuatu. Marah yang dibuat-buat tidak menguntungkan sesiapa. Mengganggu hariku malam ini setelah sesuatu yang sangat aku tak mengharapkan ianya terjadi. Terasa seperti malam ku ini sangat gelap menghujani setiap tempat. Terasa tak sanggup menghadapi esok hari. Apa yang hendak aku lakukan keesokan hariku? Terasa sangat hendak bersembunyi di satu tempat sunyi. Apa yang aku lakukan esok mungkin hanyalah berdiam diri dari terasa ingin memarahi. Tak berguna juga aku memarahi sesuatu yang aku rasakan tak perlu kerana ini adalah perjalanan yang sukar untuk aku hadapi. Tetapi ianya tetap telah berlaku. Aku cukup tak tahu apa yang aku fikirkan...

Tolong aku untuk membantu mengelakkan rasa hangin ini. Tiada siapa yang dapat membantu kecuali korang yang membaca blog ini. Aku mengharapkan sokongan dari korang semua untuk aku hadapi permasalahan ini. Kenapa ianya terjadi? Kenapa bodoh sangat mereka itu? Kalau mereka dapat melakukannya dengan prestasi lebih baik dari malam tadi, tak la terasa aku sangat tidak berpuas hati. Bodoh betulla diorang ni!!!

Aku terpaksa keluar, keluar menghadapi masyarakat. Aku taknak menyorok kerana ianya tidak membantu masalah ku ini. Arghhhhh!!! Bantu aku, bantu aku, jangan menyakiti aku... Aku tak sanggup lagi... Masuk malam ni je dah 3 mesej menyakitkan hati umpama menghina aku... Korang memang tak guna, bila korang gembira korang hina aku... Kutuk aku... Sampai hati korang. Memang Choii lah korang ni!!!!

Apasal Manchester United kalah? Dah tu kena bantai 2-0 plak? Hampeh betulla!!! Korang main cam katun la... Baik main ngan budak sekolah je... Tempang satu kaki Gerard takde pun boleh kena ayam-ayam. Apebende korang main malam tadi pun aku tak tau. Hampeh betul!!!! Sekarang aku ngan fans MU yang lain kena sorok muka. Goblok!!!

Comments (0)