:: Ghayo Ghayo Umah Terbuko ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 9/27/2010 12:02:00 PTG

0


Terima kasih Cik Iszuanie kerana tag gambar ni kat Facebook... Semalam ada jemputan ke rumah Elza Leena. Seminggu lsudah dia ajak. Memandangkan aku pun bukan buat apa pun Ahad tu, cuma nak memenuhi masa menghadiri rumah terbuka dan berhari raya. Dan semalam juga aku puas berhari raya rumah ke rumah. Mana yang sempat je aku jumpa (Syikin & Tunang, Feena, Sumarlina, Iszuanie, Shahril, John, dan tuan rumah Elza Leena). Khabarnya ramai yang datang lepas aku balik, tapi apakan daya. Tak dapat tunggu diorang lagi sebab banyak lagi rumah nak dihadiri... Tahun ni takde gathering pasal tokey gathering dah kawin yek. Ramai je suruh aku buat, tapi aku tak kuasa nak buat pasalnya semua nak tuju aku. Apa salahnya yang tuju tu pulak anjurkan gathering. Senang cerita, tau susah senang nak dikumpulkan kawan-kawan... Ehehehe...

Comments (0)