:: Setelah Lama Bersarang ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 9/23/2010 11:59:00 PG

2

Lama sudah tak masuk ini blog. Berlapuk sudah blog ini. Banyak perkara yang telah berlaku sepanjang aku bergelar suami. Dah hampir 5 bulan aku menjadi sang suami. Inai di kuku kami pun belum hilang sepenuhnya. Adala tinggal 2mm lagi. Hahaha...

Kini setelah hampir 5 bulan aku bergelar suami (berapa kali nak cerita), kini frasa hidup aku mulai berubah. Bakal menjadi bapa di mana isteri aku sedang mengendongkan kandungan hasil perkahwinan kami dalam lebih kurang 3 bulan. Hidup aku mulai rasa perubahan persekitaran dimana tiada lagi soalan bila nak dapat baby? Insyaallah kalau di izinkan Allah, due aku bakal menjadi bapa jatuh pada bulan aku menikah. Alhamdulillah.

Rutin harian aku juga turut berubah, aku kena mencari rezeki yang lebih. Dulu aku kerja pada bidang Grafik, sekarang aku telah menukar bidang 100% ke arah bidang IT. Kerja mudah, takyah pening hari-hari nak cari idea. Malam pun sangat senggang, boleh cari duit part time lagi. Rasanya ni je aku leh cerita dulu. Nanti update lagi kalau tak malas yek? Wawawa...

Comments (2)

wawawawaaa gak tiru manja!

insyaallah rezeki tiap2 kita dah ditentukan. apetah lagi kamu, rezeki anak yg bakal dilahirkan akan ada bahagian nye.. best of luck! ;)

Wawawawa... (Manja memang cenggitu)

Betul tu, yang penting jangan merungut ngan apa musibah yang berlaku. Setiap apa yang dikurniakan Allah itu tentu ada hikmat sebaik baik kejadianNya...