:: 24 September 2010 ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 9/24/2010 11:43:00 PG

0

Suka sangat Siti tu bila dia scan perut dia kat hospital semalam. Katanya nampak la sel dalam perut dia yang bergerak-gerak (baby kami). Nampak degupan jantung dia, kepala, tangan. Cepat-cepat dia SMS aku suruh aku call dia. Aku terbaca je SMS tu, terus aku call dengan pantas. Aku nak mintak gambar yang dia pergi scan tu, boleh pulak doktor terlupa nak save. Adoyai. Apala doktor ni!!! Huhu...

Sedar tak sedar, dah dekat 2 minggu kita menyambut Syawal. Masih ramai yang menjemput ke 'Open House'. Mana yang sempat aku singgah tu, aku singgah la. Mana yang tak tu mungkin terlewat menjemput. Maaf la ye. Yang dulu di dahulukan, yang kemudian di kemudiankan. Suasana tempat kerja aku sekarang pun sangat berbeza dari yang dulu di mana kat sini aku bebas bersuara, bebas bergerak, bebas segala-galanya. Tak macam dulu, terperuk ngadap PC, 'SELAGI BELUM TUTUP MATA, KERJA! KERJA! KERJA!!'. Syukur dengan apa yang aku dapat sekarang.

Tak ada yang menarik nak cerita lagi. Lama dah tak upload gambar kat blog ni... Cuba Try Test sikit!!!


Comments (0)