:: Fast Update 07012011 ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 1/07/2011 11:47:00 PG

1

Tinggal beberapa minggu lagi je umur ini mahu mencecah 29. Wahahaha... Ramai lak kata aku ni baru habis belajar ke? Tu dari kalangan yang jarang jumpa aku. Soalan yang kerap kali ditanya oleh saudara mara yang tak kenal aku. Padehal, dah nak timang anak dah.

Masih lagi memenuhi rutin harian bekerja. Tahun demi tahun banyak pengalaman di timba. Dari zaman hitam hingga lah ke sekarang. Mau tak mau hidup kena teruskan. Susah getir cabaran bagaimanapun perlu dilalui. Ramai yang kata "Syukur aku dah tak buat kerja jahat macam dulu". Ye ke? Jangan berpuas hati sekarang kerana kita tak tau apa kejahatan yang tersirat kita buat.

Ada beberapa perkara lagi yang semuanya aku nak cerita kat blog ni, tapi tunggu dulu. Sebelum keputusan- keputusan tu betul-betul confirm, aku tak akan ceritakan lagi. Banyak aku akan update bulan Februari nanti. Lepak-lepak dulu....

p/s: Hapdet... Ni gara gara baca blog org le ni...

Comments (1)

woit cepat gilew ko nak umo 30... coit...