:: Posting Awal Tahun 2011 ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 1/03/2011 02:55:00 PTG

7

Kini sudah berada di tahun baru 2011. Azam takyah la nak cerita, pasalnya tak guna pun ada azam ni. Ianya muncul pada hujung tahun sehingga awal tahun setiap tahun. Pastu hilang entah ke mana. Takyah citer, takyah citer.

Bermulanya tahun ni, wife aku dah mula bertugas di tempat baru setelah permohonannya diterima untuk bertukar sekolah. Dia mula mengajar pada hari ini (tgk tarikh aku posting taw) di SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN SRI DAMANSARA 1. Bermula juga lah tugas aku untuk duduk bersama sepinggan secawan dengan dia. Huhu... Pedih tinge pedih. :p

Biasala selalu hidup bujang, makan pakai kena le buat sendiri. Kali ni, kalau malas kena le tahan tinge.

Perut mulai besar, dah 7 bulan dah. Dateline nya jatuh pada 20 Mac 2011. Aku mengharapkan kehadiran orang baru akan lebih menceriakan kehidupan kami berdua.

Comments (7)

alhamdulillah...sampai gak hajat kamu nak siti bersalin kat kpj ;)

pandei kamu bajet tarikh kan..nak gak annibeseri hahah

hehehhehhehe.... cian kena piat2 la tinge pasnih.... hehehehhee

Tarikh tu tak bajet... Nikah 19 Mac, due dapat baby tarikh 20 Mac. Rezki rezki...

ingat panjang le beno posting. berminggu tunggu hapdet, banyak tu je? adehlerrrr...

Ahahahaha....

setujuk ngan abang Ijann! haha pemalas nye mazli..takpe lah aku doakan semoga semuanya baik baik saje okeh!

Hahahaha... Dengki dengki...