:: Dah Boleh Start Edar ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 1/28/2010 03:22:00 PTG

0

Hahaha.... Firstly aku nak bagitau, kad kawin aku dah siap... Semuanya boleh dikata perfect seperti di rancang setelah aku sebagai QC mahukan ianya cantik... Yang mensukacitakan, kad aku cuma nak 700 keping belah lelaki dan 700 belah perempuan. Kad aku yang diberikan tersangatlah lebih sampai 900 kad lelaki dan 900 belah perempuan. Giler banyak!!! Sapa aku nak bagi banyak-banyak camtu? Tabur ajelah, takyah jemput pakai mulut. Tengok!!! Cetak bukan lama mana pun, semalam start cetak, harini siap. Bukan lama pun... Tokey je malas, hahaha...

Bermulalah aku untuk mengedarkan kad-kad kawin aku untuk masa ni... Dan bermulalah untuk aku membeli setem-setem mana yang harus dijemput. Yang dekat-dekat aku hulur pakai by hand je. Toksah ngengada nak suruh pos. Setem 30 sen mahal tu... Kalau 900 X 30 sen dah berapa dah? Pada mereka yang sudah memberikan alamat-alamat pada aku, sila tunggu di post box korang. Nanti sampaila tu pekerja-pejabat pos kat post box korang dengan surat-suratnya... Ni ha aku nak bagitau, aku hulur awal-awal (hampir 2 bulan awal), bolehla korang rancang cuti korang, kang kata aku bagi last minit, payah mintak cuti kan? Selamat datang la aku ucapkan. Semoga kalian dirahmati Allah dengan kehadiran korang itu. Insya'allah....

Comments (0)