Kerja Sampingan di Malam Hari....

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 2/27/2008 07:16:00 PTG

0

Nak menulis pun malas. Tapi aku suka posting gambar menarik buat tatapan kat blog aku nih. Saja je nak up cerita yang aku bukanlah jenis orang yang tak bersosial (maksud aku bercampur masyarakat). Ni antara salah satu aktiviti yang aku dan member aku di Prima Damansara buat bila dah mula perang poster. Sambil menyelam minum air. Dapatlah duit poket dan makan free. Tapi buat kerja time orang sedap tidurlah. Takpelah, aktiviti ni bukan selalu buat. Nak cari pengalaman camanala diorg susah payah dirikan benda alah ni. Kat bawah nilah aktiviti yang kitorang buat bila dah sibuk berkempen....


*buat kerja, jangan nak menyembang je....


*walaupun sibuk, tak terlepas jugak aku nak bergambar...


*Imej pantulan dari imej di atas...


*macam tulah buat kerja, jangan menyembang je...


*orang ambik gambar, dia pun nak ambik gambar gak... Hishhh!!!


p/s: ada duit kerja mesti jalan punya.....

Comments (0)