SMD ke Lata Kinjang, Tapah

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 2/13/2008 09:20:00 PTG

0

Pada tanggal 9 Februari, hari yang ditunggu-tunggu sebahagian ahli kelab kenarianz.com untuk bercuti. Destinasinya ialah di Lata Kinjang. Tapi mungkin pengalaman berbeza aku tak dapat join bebudak kenarianz yang lain berkonvoi. Diorg start dr KL. Aku start dr Ipoh... Mana besh...

Tapi nak tak nak aku tunggu di RnR Tapah. Aku sebenarnya malas nak tulis panjang2 pasal benda ni... Ah...korang tgk jela aktiviti yang aku buat 9 haribulan aritu....


*inilah nama program berkonvoi kami


*diikuti rapat bermula dari Along, Gent,@ndy (^_^!), aku dan seterusnya


*inilah kenderaan aku yang mengikuti konvoi tersebut


*simpang keluar tol Tapah untuk ke Lata Kinjang (masuk kanan)


*yeahhh!!! dah sampai....


*"seronok bermandi" - dari kiri aku, Yeos (baju putih), Bayern (peace), Gent, @ndy (tak pedihkan mata)


*masih bergambar - dari kiri Gent, Yeos, Bayern, Along, @ndy (dah bangun yo?)


*lazat sungguh nampaknya


*cubaan merekabentuk logo dari sumber alam


*posing lew - ikut pusingan jam, aku, Gent, Abg Made, Mozweed, dan Ace


*terlanggar bahu le...


*sesi bergambar beramai-ramai


*tiba masanya untuk berpisah setelah mengambil gambar


Acara berakhir bila aku sampai kat simpang ke Ipoh dan Kuala Lumpur. Perpisahan konvoi kami berakhir pada pukul 4.30 dimana cuma aku dan Mozweed je yang beransur pulang berkonvoi menuju ke Ipoh....

Comments (0)