Berilah Aku Kekuatan Yang Sedang Kusut...

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 11/12/2008 12:31:00 PG

2

Salahkah aku bersuara. Bukan aku bersuara kat public, cuma ngomelan kat tempat tertentu. Masih dianggap gelojoh. Bukan kah tempat itu untuk perbincangan? Alangkah baiknya aku selamatkan diri aku dari situasi tersebut untuk elak dicemuh yang aku ni kurang berfikiran waras. Aku cuma mahukan perbincangan yang jelas, cekap dan bertanggungjawab dalam setiap pengurusan. Aku cuma create sedikit kontroversi untuk membuka mata pada mereka yang kurang memberi tumpuan dan ngomelan aku kat situ masih di anggap gelojoh dan tiada format.

Itulah yang aku rasa. Bagi pembaca blog ini bukan untuk aku mengguris mana-mana pihak. Cuma aku mahukan aku di letakkan tempat yang adil untuk bersuara. Aku tak buka perbincangan aku kat mana-mana tempat yang kurang sesuai untuk aku meletaknya. Biarlah sedikit kesusahan aku diucapkan terima kasih dan diberi kata-kata semangat untuk aku teruskan karya aku. Ataukah aku yang kurang berfikiran rasional dalam membuat keputusan? Aku di tempat salahkah? Mungkin, itu bukanlah tempatnya. Aku akan buat kerja macam biasa, dan aku tak akan ganggu gugat keamanan yang telah terbina. Cukuplah aku bekerja untuk sesuatu yang memerlukan aku... Aku nak rehat barang seminggu dua untuk aku lepaskan semuanya.... Semoga kehadiran aku selepas itu, akan jadi sesuatu yang lebih segar dari biasa. Insya'Allah...

Comments (2)

tk salah klau nk ngomel.. tk salah gak klau nk cite.. tk salah gak klau nk bincang.. tp tk perlu emo2 la.. mcm budak2 plak perangai camni...

niat mmg baik.. tp cara salah sket jek.. jgn tambah api kt tpt yg kita tak reti.. kang lain jadinya..

jgn cepat melatah plak.. emo tk tentu psl.. kerja mmg bagus.. sume org suka.. sume org respek.. sape pertikai komitmen ko.. aku org pertama akan lawan org tu..

tk perlu rasa kecik ati.. mintak nasihat kan?.. ni aku bg.. tk perlu kecoh2 mende camni.. masalah dalaman ke.. ape ke.. kita settle sama2.. tk perlu buat kt public.. buat malu diri sendiri jek sbb kita dok dlm tu..

kena byk sabar dan plan strategi elok2.. bkn cara keras.. bkn cara provokasi.. kita guna cara psikologi.. tk pandai?.. sama arr ngan aku.. kita tunggu dan lihat.. ade org yg lebih otai dan pandai tgh buat sesuatu.. kita tunggu je..

pesanan ini dibawa oleh encik acai...huhuhu...

huhu.. lupa plak..

bkn ko sorang je terasa.. aku pun sama.. repo lain pun sama.. member2 lain pun sama...

so.. kita buat cara profesional.. cara org dewasa.. bkn cara org greek atau cara org barbarian..

kita pk cara org spartan.. cara org athens... cara guna akal.. bkn ikut hati.. nanti binasa.. huhu...

lalala.. byk plak aku merepek skang ni..