Hari Jadi Bonda...

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 11/03/2008 05:07:00 PTG

0

Harini terlampau busynya aku dalam kehidupan bekerja... Mulanya aku nak telefon mak aku malam tadi dalam pukul 12.00 tengah malam. Tapi apakan daya? Aku tau mak aku mesti dah tidur masa tu. Aku taknakla mengganggunya. Sekarang bila jam dah menunjukkan pukul 4.00 petang baru aku teringat untuk ucap selamat hari jadi kepada mak aku. Betapa alpanya aku dengan kesibukan kerja sekarang ni... Maklumla sibuk dalam proses pembikinan Annual Report MyIPO 2007. Kadang2 aku nak geram kat siapa pun aku tak tau, kat bos, dengan perangai mamat 8.9 yang bodo tu yang telah mengucar kacirkan komuniti kenarianz. Kalau ikut hati mau je aku sendal batang besi kat tengkuk dia. Kurang ajar betul. Belajar tinggi tapi perangai cam kambing.

Apa-apapun aku tetap tak lupa tarikh 3 November ni di mana hari ni merupakan hari ulang tahun Mak aku.

SELAMAT HARI JADI MAK!

Comments (0)