Konsep Laporan Tahunan MyIPO

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 11/04/2008 02:49:00 PTG

5

Berikut merupakan konsep untuk Laporan Tahunan 2007 MyIPO... Enjoy the design concept...

Imej asal... Sebelum editing

Crop dapatkan imej mangga je

Proses pengklonan background untuk dapatkan semula background tanpa 'mangga'

Proses memasukkan warna seakan-akan warna emas

Penambahan mood wireframe untuk konsep

Gabungan imej olahan dan wireframe

Final editing untuk Laporan Tahunan 2007 MyIPO

Comments (5)

wah...so impressed da result... sifooo...ajarin aku, hehe

Ajarian? Insya'Allah...

pergh... zam aku tengah sengal ni... saje je tulis ni... ko tengah baca eh? ooo... xde ape pon aku tulis ni.. saje je ngarut... ko tengah baca lagi?... lalalalalala eh? html pon bole? Nizam Stone Cold alamak jadi la weh... pergh canggih tol skarang... huhuhu. bila nak ajo aku lak nih?... blah la awek nak ajar aku tak nak ajar... haaa sebelom aku terlupa sok malam bawak ayam uncle bob... teringin nak makan daa... aritu tak sempat... sumer aku dah makan... so kali ni aku nak makan la... wokeh zam.. terima kasih huhuhu

Macam hampeh...

wei blah arr lu!!!!

nk kena STUNNER ke?.. haha