(%) Pergaulan Seorang Aku...

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 11/26/2008 07:13:00 PTG

1

Photobucket

Adakah aku terlalu abaikan sesuatu?... Adakah aku terlalu lebihkan sesuatu? Sesuatu aku perlu lakukan untuk membahagikan masa aku ke arah sesuatu yang lebih penting.
  1. Kawan-kawan - Di mana jua kita pergi mesti ada kawan.
  2. Peribadi - Hak istimewa perlu aku luangkan. Bukanlah masa yang sesuai untuk aku bincangkan di sini.
  3. Keluarga - Memang tersangat penting, cuma setelah aku menjadi anak perantau, sesuatu yang sukar untuk aku luangkan bersama mereka.
  4. Lain-lain - Menziarah saudara-mara dan perkara lain dari di atas.

Sedikit sebanyak, aku kena berfikir kembali, di mana hala tuju aku yg sebenar perlu aku lebihkan dan kurangkan...

Comments (1)

apepon...family paling utama...hope lebih happy dr biasa sebab idupkan kena terus. ehehhee