Dia Masuk Jugak???

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 8/06/2008 12:24:00 PTG

0

Sebenarnya aku ni jenis yang tak suka beli surat khabar pun. Lagi-lagi beli paper yang besar gedabak. Aku suka beli paper kecik2 macam KOSMO, HARIAN METRO dan BERITA HARIAN yang baru2 ni di kompakkan. Tapi kenapa ntah tiba-tiba terdetik dalam hati aku untuk beli paper yang besar cam UTUSAN MALAYSIA tu.



Sampai je kat ofis, aku terus belek2 surat khabar tu yang mana tajuknya kat depan "MAJLIS EKONOMI DITUBUHKAN". Ntah apa yang bestnya ntah tajuk ni? Takde kena mengena ngan aku. Biasalah tu, kalau takde berita, apa yang company berita tu nak cari makan kan? Lupakan soal itu... Mulanya aku baca macam biasa je, dari satu kolum ke kolum lain macam tak menarik perhatian aku je nak membaca. Sampailah ke satu muka surat yang mana aku terpaku lalu berhenti selama 60 saat memerhatikan ke arah surat khabar itu. Cess!!! Dia pun masuk jugak. Ni apa cerita ni? Concure nampak? Mana leh jadi camni....



Kalau korang nak tau, dia pun masuk surat khabar dalam Print Ad yang sama. Antara 10 pelanggan pertama diberi peluang jadi model P1 W1MAX. Apasal tak ajak aku? Warghhhhh!!! Hampeh2. Hehe... Takpe, masa aku belum tiba. Bagi peluang dulu kat abang2 aku famous dulu. Aku lambat sikit pun takpe... Terkenalla korang kat Malaysia ni...



"KASI KECOH SATU KAMPUNG BRO".

Comments (0)