:: Mood Aku Sangat Best ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 2/01/2010 03:29:00 PG

2

Apa aku rajin buat sekarang ni? Nak tau? Aku rajin main game online. Dah cam rutin plak bila online kan? Dah jadi cam aktiviti harian plak. Kalau tak update cam tak cukup je hidup ni. Dulu dari level rendah sampai sekarang aku dah pecut tinggalkan kawan-kawan aku. Hahaha... Gile betul kerja aku ni... Aku bukannya tak wat keje, biasala kerja cam aku ni selalu stress carik idea, nak gak rilek2 santai sambil mencari idea. Bila dah tak datang idea, game camnila aku main!!!


Aku sebenarnya baru balik tengok bola kat kedai mamak. Memang ramai yang ada kat sana. Biasala game besar di minggu ini di BPL (Barclays Premier League) antara Arsenal vs Manchester United. Fuhh!!! memang game yang sangat menarik. Sekali Arsenal kena lauk ini malam. 3-1... Mood aku sangat baik malam ini. Pasal Man U menang besar. Hahaha....

Comments (2)

glerr panas betol kot yer pon xyah la letak snapshot!

Ahaks... Tau takpe...