Nak Kongsi Cerita Sikit...

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 12/22/2008 05:50:00 PTG

0

Kenapa aku bukak entry ni? Sebab aku nak kongsi cerita. Kenapa perlu kongsi cerita? Sebab aku ada sikit masalah. Masalah apakah? Bacala kat bawah....

  • 25 Disember 2008 - Hari Christmas.. Cuti, tapi kenapa hari Khamis? Sebab dah memang dia jatuh hari Khamis aku nak buat camana?
  • 27 & 28 Disember 2008 - Hari Sabtu dan Ahad... Cuti, kenapa rapat sangat ngan hari Christmas tu? Dah dia memang termaktub kat kalendar jatuh hari Sabtu nak buat camana?
  • 29 Disember 2008 - Cuti jugak, 1 Muharram (Maal Hijrah). Kenapa hari Isnin. Adess...
  • 1 Januari 2009 - Tahun baru 2009, Cuti lagik? Adoi... Kenapa hari Khamis? Sebab memang dah camtu aku nak buat camana?
  • 3 & 4 Januari 2009 - Mestila cuti. Kenapa cuti? Sebab hari cuti opis aku... Aku nak buat camana?

Kenapa banyak cuti hujung bulan ni? Rapat-rapat pulak? Mood nak kerja apa camni? Cuti hari Khamis kerja hari Jumaat. Cuti balik hari Sabtu Ahad. Kan ke senang cuti terus sepanjang minggu? Memang hilang mood kerja aku la camnih? Cuti pulak hujung bulan, mana ada gaji lagi. Aduhai.... Stress betul la.... Sebab apa aku stress? Sebab kalau cuti terus boleh aku balik kampung... Warghhhhh!!!!

Comments (0)