Selamat Pengantin Baru Azwan

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 12/30/2008 11:24:00 PG

10

Majlis di langsungkan di Ipoh. Sedari pukul 12 secara tergesa-gesa di ajak oleh Inspektor Idris untuk pulang ke Ipoh menghadiri majlis tersebut. Disebabkan hari ini pun cuti dan aku kat rumah tak buat apa kerana hatiku yang sedikit sedih hari ini membuatkan aku terfikir baik aku tidak menghampakan jemputannya. Atas sebab aku balik free, aku la drive dia sampai ke Ipoh....p/s: Selamat pengantin baru, semoga panjang jodoh anda...

Comments (10)

wan donat ex bf ku :p

ja.. aku ingat kamu dh berjaya melupakan die? aperkahh??? hwahwahwahwaha~

Haha... Ada skandal upernyew...

Hey..mampukah mak lupakan dia berchenta di bawah pokok ketapang tepi padang perhimpunan sekolah.Berbalas2 kad raya..Ahaks..Haruss la ingat..Ate aku pun peminat fanatik nasik lemak arwah kak yam lebor..hahah

Nasi lemaknya begitu digemari ramai, hatta aku sering di rembat atau dipow nasi lemak ku itew. Tapi aku dapat makan sikit je... Huhu, hampehla kawan2 ku itew kerana aku beli asik kena pow je sebab kesedapan nasi lemaknya yang begitu digemari ramai...

ya..kesedapan nasik lemak arwah pak awang mmg x dpt disangkal lagik! walaopon terpaksa berjln menempuh cadar2 berjemuran blakang kedai dobi mara semata2 nk beli nasik lemak ittew xkan aku lopa sampei bler2..

Apalah nasibku dipow sedemikian rupa bila pada satu hari aku cuma dapat menyuap 2 kali je nasi lemaknya selebihnya, kawan2 ku yg dulunya telah merembat banyak suapan.

Tiada yg hampeh melainkan hampeh belaka....

yah! Selain nasik lemak arwah kak yam lebor..Nasik lemak opah sebelah rumah kamu buat aku ketagih beb! Sedap gile aku boleh makan banyak2..ahh sedapnyaa..

huahuahua.. yer btoi!!! pah jijah nyer nasik lemak rawkkss!!!! jgn x tau, opah bangun kul 3 pagi tiap2 ari masak nasik lemak, goreng kuih..satu pagi tuh opah nampak Cik Pon lepak baekk nyer ateh mesin ABC kedei depan Pasti tue!! uwaaa~

Masihku ingat lagi kesedapan nasi lemak itu... Walaupun nasi vanggey tu itu sedap, tetapi tidak akan terlawan dengan nasi lemak Azwan tu itew...