:: Bersama Gbum Yang Ensem ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 5/13/2009 09:03:00 PTG

0

Semalam aku janji ngan Gbum nak teman dia pegi Low Yatt. Kata aku, kalau naik kereta nak masuk bandar tu, berjanggut la nak redah Jem. Dahla redah Jem satu hal, nak parking pulak lagi satu seksa. Jadinya aku buat keputusan naik je motor nak masuk bandar tu. Cuma sikit beratla Gbum ni... Semput motor aku... Dalam perjalan nak masuk simpang ke Jalan Bukit Bintang, terserempak pulak ngan kereta Pikamerah. Ciss, hinanya rasa bila bawak motor. Buat taktau je bila aku lambai... Adeke kata aku mat rempit? Kalau tau aku pow betul-betul... Ehehe, Jangan marah ha...

Sampai je kat Low Yatt, Gbum cakap sakit montot... Haha, tula ko berat sangat sapa suroh? Tujuan datang semata-mata nak beli GPS dia dan lagi satu dia ni nak monteng kerja (betul ke?)... Jalan-jalan jumpa la satu GPS lagi canggih dari aku. Tokey tu ceritala memacam dari function mudah sampaila yang aku tak tau dan baru tau... Dah beli apa lagi, balikla... Aku tak banyak masa nak pusing-pusing Low Yatt sebab nak masuk office balik. Sebelum tu, isik perut dulu, Gbum bayar... Lagi satu seksa nak redah, Gbum dah rasa sakit montot lagi... Tahan ajela, asal ko dapat sampai dengan selamatnya... Gelabah la ko Gbum, janganla goyang-goyang motor. Aku tengah tunggang kang tertonggeng baru tau. Naik diam-diam suda...

Tahniah Gbum dah ada GPS...

Comments (0)