:: Sampul Duit Raya Upin Ipin ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 9/18/2009 06:42:00 PG

Reaksi 

0


Cantik, menarik, kau memang da bom. Penantian yang berbaloi menunggu kehadiran pakcik posmen menghantar bungkusan dari Topek berbentuk sampul duit raya (Angpau). Tapi mana duitnya? Angpau je watpe?

Dah memang aku kirim angpau je, bukan duit, hehehe... Saje kirim sampul angpau ni untuk bagi kat budak-budak special. Pasti bebudak suka ngan watak Upin Ipin pada sampul angpau ni. Boleh jadi barang RARE. Bagi singgit pun takpe, angpau tu je yang diorang nak... Hahaha... Takpe, nanti Uncle bagi sampul kosong je yek? Tak yah duit raya... Selamat aku... Huhu...

Comments (0)