:: X-SMKUK Gathering 2009 ::

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 9/27/2009 10:58:00 PTG

2

Bebanyak terima kasih pada jemputan yang hadir. Aku sangkakan gathering yang aku jemput pada mulanya kat kengkawan X-SMKUK tak mendapat sambutan, rupanya masih ramai yang mengambil tindakan sewajarnya untuk merealisasikan jemputan ini. Rasanya ramai yang aku jemput tak kira la kelas mana sekalipun. Mana yang hadir tu, aku bagi kredit yang sangat tinggi penghargaannya pada mereka. Pada yang tak hadir walaupun tanpa sebarang reply pemberitahuan untuk tidak hadir pada jemputan aku tu, tak mengapalah... Mungkin ada hal lain lagi penting dari jemputan aku tu agaknya. Kang kata tak jemput pulak ye tak? Sekarang ni memacam cerita boleh diputar belitkan, kalau tak jemput ada je cerita belakang tabir yang kurang enak di dengar. Aku cubalah hadir mana yang mampu tak mengira pangkat kecik ke besar ke... Yang penting aku masih menghadiri majlis untuk meraikan jemputan orang... Kalau betul takleh hadir, sekurang-kurangnya aku akan bagitau tak dapat hadir. Dapatlah si menjemput faham situasi di mana kita tak dapat hadir...

Majlis berlangsung di KFC, Bercham. Jemputan yang pada mulanya pada pukul 11 pagi menjadi kemuncaknya bila reramai datang dalam pukul 12 tengahari... Aku tau, janji melayu memang macam tu... Supporter yang nak jumpa kengkawan lama masih lagi utuh berutus khabar. Ada yang dah kahwin pun sanggup hadir biarpun lewat datang. Yang berpasangan tinggalkan anak kat umah pun ada jugak. Syabas kat korang...


Majlis terus meriah sehingga ke pukul 4 petang biarpun kitorang yang kongker KFC tu. Peduli apa kat orang, kitorg makan kat situ, bukan lepak tak makan. Muahaha... Jemputan dari pengantin baru Safirul dan Liza untuk makan-makan free kat rumah dia kitorang sambut dengan konvoi yang kecil. Ada yang berpecah konvoi sebab ada yang nak balik awal, ada hal la tu. Tak kisahla, janji korang ada masa ngan kitorang. Syabas jugak...



Sampai je kat rumah Safirul, meriah kutuk-mengutuk sesama sendiri (biasa tentang perut dan perubahan fizikal) sangat dititik beratkan... Menjadi amalan biasa bila lama tak jumpa... Makanan yang dihidang Safirul sekeluarga jugak tak kurang enaknya... Memang lazat... Seterusnya, kitorg sempat bergambar mana yang ada dan masih belum putus untuk bersurai... Majlis berakhir pada pukul 5.30 petang. Masing-masing menuju ke destinasi untuk sambutan hari raya seterusnya... Terima kassey...

Comments (2)

hrp2 gathering camni akn berterusan smpi bile2...chaiyok2...huhuhu...

Gitew lah hendaknya... Nanti ko lak yang manage.. Hehehe...