:: Mereject Kerja di Bilik Bedah ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 10/28/2010 03:59:00 PTG

2

Ada ke patut aku disuruh masuk kat bilik bedah betulkan sistem yang tak berjalan lancar. Dengan hati yang tulus ikhlas, aku berkata perkara itu tidak akan berlaku. Sebab aku ni jenis tak lalu nak tengok orang kena kerat. Sedangkan cerita potong-potong orang yang dalam filem pun aku karate CD nya. Inikan pulak tengok secara langsung. Terus di suruh aku call bos aku katakan aku tak nak buat kerja. Silakan....

Bos aku pun nasib baik back-up aku balik, katanya kenapa taknak check sistem dulu sebelum membuat pembedahan kat bilik OT (Operation Theater). Sama juga fungsinya macam "dah nak berak baru korek lubang kan?"

Bilik OT cukup sengsara untuk aku lakukan tugas. Dahla kena tukar baju, procedure cukup ketat. Bagi je aku masuk kat bilik mana sekalipun, aku sanggup. Jangan suruh aku masuk bilik OT!

Comments (2)

Hahaha... Bilik OT angah pun dah masuk senarai hitam. Suruh tuka baju la segala. Maleh aaa... Dah la orang² dalam tu sume langsi² belaka, macam tak penah jumpa orang... Dok terperuk dalam bilik bedah tak kuwa².

Sister situ boleh lak nak ugut tepon bos. Last2 bos pun sama bantai dia balik. Muahahaha....