:: Takde Idea ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 10/12/2010 02:53:00 PTG

8

Apa aku nak update blog aku ni ha? Penat aku fikir, tak gak keluar idea... Dari pagi sampai sekarang, satu complain je dapat dari user, network tak jalan. Mana taknya, network cable tak sambung memang la tak boleh masuk sistem. Tapi aku tak salahkan dia, pasal aku pun jenuh cari cable tu tak jumpa. Ntah sapa la yang cabut, bijak betul perangainya... Kalau nak sabotaj pun, biarla yang ganas-ganas sikit. Ini tak, cabut cable je? Tak BERTAMADDUN betul... Akakaka... (sapa tau mesti dia paham pasal apa aku boldkan perkataan tu).

Ntah ngapa sekarang aku cukup berbulu ngan sorang mamat ni. Masa aku kenal dia dulu tak rupa gini, tapi bila aku add dia kat FB sebagai friend list, barula keluar semua perangai dia yang mana dia ni seorang yang panas baran, bertamaddun la konon, perasan hebat, dan sebagainya. Apa yang dia fikir semuanya dia rasa betul. Update status yang kontroversi, tak menerima teguran. Siapa tegur cara menasihati, dia akan delete komen. Siapa yang menyebelahi pihaknya, sedia maklum akan diterima untuk menjadi batu apinya... Ada gak manusia gini... Aku dah mula menyampah dengan dia, tapi aku tak hiding dia, suka tgk lakonan dia. Kejap jadi ustad, kejap jadi gangster, kejap jadi bapa penyayang... Versatile betul...

Berbalik pada takde idea, dari pagi sampai sekarang tak abis-abis aku ngan game FarmVille aku. Aiseh, ngape tak ada idea lagi ni. Tolong la bagi idea apa aku nak update blog aku ni... Buntu... :D

Comments (8)

sabor ler yeop...main ajer ler game farmville miker tu. tolong ler kalo boleh unwithered kan sayur teman yg dh mati tu...

hakhakhak... masalahnya tak boleh. nak wat camana? tanam le lain yong mak buyong...

paling aku pelik kan...tetiba die jd friend kakak aku! nape ek? die pnah jd student akak aku ke?

Hahaha... Ajaib tu. Tetiba lak ek? jgn akak ko yg ajar dia berperangai cenggitu sudah...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Kakak kamu tension mcm mazli ker baca status papa tut...? haha

ape jadah akak aku nk ajor die emo heh! aku pon kompius ni..nanti aku nk tnya kak wati..

lin, entah le teman belom tnya..

Lin padam komen... sama cam dia gak... Hahahahaha.

Sariah: Kakak kamu jangan sampai sakit jiwa cam dia sudah...