:: Sekali Terbelek ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 10/20/2010 04:05:00 PTG

6

Sedang aku sibuk-sibuk selak gambar kat google, merenung seketika gambar-gambar untuk dipilih. Tujuan sekadar mencari informasi untuk dimasukkan ke dalam portfolio design aku. Kot-kot boleh digunakan buat bekalan di hari tua. Manala tau kot-kot boleh diguna untuk tujuan pembelajaran anak-anak aku satu hari nanti.

"Bapak borek anak mesti rintik." Getus aku, betul ke pepatah orang dulu berkaitan pepatah itu. Ah, aku tak peduli, janji anak-anak aku nanti akan menjadi orang yang beriman, takyah ikut perangai bapaknya. Akan aku ajarin dengan nilai-nilai penuh keimanan, tawaduk kepada agama dan bangsa...

Belek, belek seketika image kat google. Terpandang ada gambar aku kat google image tu. Bangga sekejap, ada jugak gambar aku kat ruang maya ni. Lalu aku Right Click -> Copy Image -> Save ke desktop dan terus upload kat blog ni...

Comments (6)

bajet mcm Tom Cruise kunun...wakakakakakaka
suda la mazli suda la...rentikan.

Hahahaha... Kamu memang dengki...

Hahahaha... Puikkk... :p

kuikuikuikuikui sudah la majeli terperasantan rupernyer... x padan dgn selenge... kuikuikui

tolong tolong tolonggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

i giveknow already you are slim dry but you always forget back back..sighh!