Ke Arah ISO No 27

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 2/03/2009 10:50:00 PG

1

Sikit hari lagi aku dah nak berumur baru. Rasa-rasa semuanya kena baru. Nak ubah penampilan, emosi dan segalanya... Dah banyak silap aku buat 26 tahun yang lepas. Dah makin tua, makin berat tanggungjawab. Nak kawin maybe tahun ni, semua kena ubah lebih-lebih lagi sikap. Mana yang lebih nak kurangkan, mana yang kurang aku nak stabilkan. Rasanya inilah masanya aku untuk ambil iktibar kesilapan-kesilapan yang lalu. Pada semua yang pernah aku buat silap, dengan rasa rendah diri aku nak mintak maaf. Pada yang takde salah ngan aku pun tolong maafkan mana yang terselit. Mesti ada punya... Aku manusia biasa tak lepas dari kesilapan. Tanggal 5hb Februari, aku akan menjelang dengan umur yang baru. Rasanya takde dah aku nak bersikap keanak-anakan. Dah tiba masanya aku mula mendewasakan pemikiran aku ni... Tapi kalau jumpa ngan budak-budak comel, sikap kebudak-budakan tu kena la ada pasal nak follow cara diorang.

Kepada Kenarianz komiti yang baru dilantik, aku ucapkan tahniah setinggi-tingginya. Memang aku dah jangkakan persaingan tak sengit sebab aku semacam tau jawapannya siapa yang akan menerajui pentadbirannya... Cukupla aku sebagai tulang belakang membantu korang mana yang mampu. Aku tau korang mesti boleh punya... Kalau tak, takkanla aku undi korang...

Kepada member X-SMKUK tahun 1995-1999 jangan lupa tarikh keramat kita tu 7 hb Februari kat KLCC. Tujuan nak berbual mesra ngan korang. Lama dah tak kumpul reramai ngan korang. Kalau sikit yang datang, kita pegi tengok wayang. Kalau ramai, kita pegi la memana. Makan lebih kurang ke...

Aku harap korang doakan kebahagiaan aku dunia dan akhirat. Tiada yang dapat aku balas pada mereka yang banyak berjasa ngan aku dan mampu jadi kawan-kawan aku. Tak semua pun mampu terima aku sebagai kawan. Nanti aku kawin, korang datangla yek? Ehehe... Hanya Allah yang akan balas kebaikan korang... Insya'Allah...

Comments (1)

countdown ke?
Aku doakan hidup kau di berkatiNya selalu..Apabila berkat segalanya akan baik baik saje..