Tak Puas Hati Betul!!!

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 2/06/2009 12:32:00 PTG

1

Kerja aku dah bersepah... Boleh pulak tanya benda haritu kan dah lama bagi? Kenapa tak siap lagi? Dah dikacaunya aku hari-hari buat kerja lain sampai tak nyempat-nyempat nak usik kerja yang lama tu. Aku ada dua tangan je la. Sampai sebulan dua ni aku tak keluar lunch, semuanya tapau je sebab nak siapkan kerja dia. Dia tak nampak ke aku buat kerja macam orang gila. Dia tau kerja urgent je nak dibuat, dah tu buat kerja yang ringan-ringan cam buat mock-up, potong kertas, jumpa client, jem dan macam-macam lagi. Semua tu kan kerja buang masa? Kalau bagi kerja lama tu bagi je la aku siapkan dulu. Yang kerja lain tu bagi la orang lain buat? Yang kerja lain tu menyusul kemudian boleh apa dibuat? Susunla sikit schedule kerja aku ni sikit. Itu nak ini nak! Sebab aku ni kerja teliti dan berhati-hati ke yang jadi mangsa? Longkang betulla perangai!!!

Comments (1)

sabar tu kan separuh dari iman... so don't give up just think +ve... well lately aku pun kena teruk gaks dgn ketua lab aku... siot jer nyampah...