Thanks Kome, Derian Udah Bunge...

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 2/06/2009 05:06:00 PTG

3

Semalam hari jadi aku. Sedari tengah malam dah berduyun-duyun orang ucap selamat hari jadi kat aku. Bukak forum kenarianz.com.my pun ada dalam lebih kurang sepuluh orang tinggalkan pesanan dalam bentuk PM (Private Message) kat inbox aku. Kat emel pun ada. Dari orang jauh pun ada... Ingat betul diorang kat aku... Maxis pun bagi talian suara percuma pada hari jadi aku. Tapi aku ni jenis tak suka berborak panjang. Tapi kalau borak ngan Mozweed jadi rancak sebab banyak merapu dari matlamat sebenar... Haha... Kerja berjalan seperti biasa sampai la maghrib. Ada sekumpulan kenarianz yang betul-betul nak celebrate hari jadi aku hari ni seperti biasa Kakcik, Pikamerah, Yeos, Isha, Sham dan ada segelintir lagi yang nak datang tapi tak dapat datang sebab urusan kerja. Perhentian di Pavilion Bukit Bintang tempat dijanjikan dan mulalah kami mencari seorang demi seorang. Aku macam biasala, kalau masuk bandar tak suka naik kereta, mesti naik motor. Walaupun Road Tax aku dah mampus... (dah renew tadi ha? Siap ambik rebate lagi) Jumpalah segerombolan kengkawan yang di janjikan. Mencari-cari tempat melepaskan lelah (makan), lalu Pizza Hut juga tempat yang menjadi pilihan. Order la lebih kurang. Order pun makan bukannya habis... Menyembang, bergamba dan bergelak sambil mengutuk Mozweed. Muahaha...

Kemudian dah nak pegi ke panggung wayang, Yeos pulak datang. Lambat la pulak? Takpe, kasi dia makan melepaskan lelah dulu baru la pegi tengok wayang. Pika dah booking tiket 6 seat cerita Pink Panther 2 (Adess, lemah kelopak mata aku tengok cerita ni walaupun gelak-gelak tak ikhlas, hehe). Tidurlah aku adanya... Lawak sengal yang di buat-buat dan memang aku dah agak ceritanya camtu... "Pika, lain kali tengok cerita aksi la, baru best..." Tepat je pukul 11.15 malam, cerita pun tamat. Masing-masing meregangkan otot sambil mengucapkan tanda seksa dah habis (Cerita ni la bagi seksa mata). Tanpa ada apa-apa program dah lepas tu, masing-masing pun bersurai....

Comments (3)

wei mazli pizza hut bukan ko ban ke sebab sokong israel... ceh makan gaks kat sana....

Sebenarnya banyak benda kena boikot sebenarnya. Aku cari jugak kat mana logo yang ada tanda patut di boikot. Tapi Pizza takde pulak... Ntahla, kalau nak boikot ni, banyak benda kita kena buat kan? Cuba check kat barangan yang patut di boikot. Kalau ada bagitau aku, mungkin aku terlepas pandang....

As salam hai tuan blog. Tlg sampikn salam assalamualaikum sy buat saudara Yeos ehh. Ckp kt dy skandal lama kirim salam byk2 :)