10 Perkara Mengenai Neija13

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 1/09/2009 11:08:00 PG

0

Aku Tag dia, dia tag aku balik... Macam baling bola tenis ke ruang bilik yang sempit pulak. Apa-apa pun baca jela apa yang aku tau mengenainya...

  1. Memang kenal dari kenarianz. Mula-mula kenal dia ni kat dalam forum,  tapi aku kenal dan mesra sejak kami jumpa masa NOS kat TTDI.
  2. Bila aku melawak dengan dia, suka sangat pakai perkataan 'King Kong'. Aku bukan kingkong le... Kan biasa kalau kita sebut 'hampeh', dia pulak 'King Kong'. Huahuahua.
  3. Orang Sabah yang aktif dalam kenarianz biarpun dia ni wanitarianz. Solute you Sis...
  4. Aku nak tau salasilahnya dan statusnya. Takkan aku nak tanya pulakkan? Kang di Kingkongnya aku baru tau...
  5. Mudah mesra, dan tak segan dalam berbual...  Mana tau body guardnya Kingkong, mampuih aku.
  6. Suka sakat dia dengan perkataan OK! OK! kebelakangan ni.
  7. Blognya sangat menarik dan aku suka baca penulisannya. Aktif jugak ko memblogkan diri ya? Tu yang selalu aku ke blognya baca apa yang di merapunya... huhu...
  8. Belum pernah belanja McDonald lagi, KFC pun belum lagi... Harap-harap kalau turun semenanjung lepas ni terbukala hatinya belanja aku... Hehe...
  9. Gerentila ada kenari. Tapi nak sangat tau keretanya camana. Nak tengok camana? Dia kat Sabah nun?
  10. Apa ntah yang dia suka sangat ngat no 13? Cuba Explain sikit?

p/s: Ni je yang aku tau dan nak tau... Jawab2 kat ruang komentar ya? Jangan King Kong kan aku pulak....

Comments (0)