Ke Sabak Bernam Kita CNY ni...

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 1/28/2009 05:38:00 PTG

0

Gambar tersebut membuktikan aku hadir ke majlis menerima orang baru atau lebih dikenali majlis cukur jambul kepada Acik As. Acik As ni ialah adik tiri abah aku. Walaupun umurnya tak jauh beza dengan aku iaitu lingkungan beza setahun je tuanya, namun kerana gelaran tetap gelaran sebagai menunjukkan tanda hormat. 

Kehadiran aku kat majlis ni sangatlah bermakna kerana tiada seorangpun yang keciciran iaitu adik-beradik aku seperti Along, Angah, mahupun Adik. Ditambah juga dengan Kakak Ipar aku berserta "Azraei Naufal". Tidak lupa juga Mak dan Abah kesayangan aku juga hadir. Bermula dari berkumpul di Kuala Lumpur di rumah Along, kami memulakan perjalanan ke Sabak Bernam dalam lebih kurang pukul 4.30 petang dan tiba di SAbak Bernam dalam pukul 9.15 malam. Majlis sederhana, tetapi atas dasar persaudaraan, majlis jadi meriah dengan kehadiran saudara-mara terdekat...

Comments (0)