Kelas Photoshop Gaya Kukubesi

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 1/09/2009 12:33:00 PTG

4

Aku dipanggil oleh boss aku pagi tadi. Perbincangan yang cukup berhati-hati untuk di luahkan olehnya. Kenapa? Dia suruh aku masuk kelas photoshop editing gaya Kukubesi. Aku dah tentulah excited. Kenapa? Ilmu ni, berbayar mahal pulak tu. Nak tau jumlahnya? RM600++. Kalau aku nak ambil kelas ni sendiri dah tentula aku tak mampu. Baik aku tukar absorber aku yang kian lama kian berhayunan dan berlantunan tu. Tapi ada syarat. Ajar dia pulak sampai pandai. Boleh ke camtu? Napa dia tak ambil sendiri je? Ni mesti ada pakatan taknak aku lari dari company ni... Atau nak guna-gunakan aku? Soalan yang bermain-main di fikiran aku:
  • Perlukah aku terima pelawaannya?
  • Ni ilmu yang sangat aku idamkan. Takkan aku nak lepaskan?
  • Adakah ini komplot mempergunakan aku?
  • Kalau aku blah dari company ni mesti dia ungkit balik.
  • Tak lepaskan aku punya.

p/s: Kawan-kawan, tolongla aku bagi pandangan...

Comments (4)

klau company bayar pegi je la...
nak resign ke hape tu citer akan datang tak sape yg tau..
bile ada peluang, rebut je klau ia sgt berguna...
tang ajar tu mmg ada jenis bos suh kite belajar pastu ajar dia, satu sbb dia tak suke gi class..satu sbb nak tau awk betul2 gi belajar ke dak hehe...
kata org: klau ajar seseorg itu sesuatu ilmu dan kemudian dimanfaatkan ke jln yg baik insyaAllah pahalanya kita pun dapat..

renung2kan dan selamat beramal ;)

Ya betul tu kak cik... Baik, Baik ada makna tu...

Cuma fahami apa yang dia nakkan? Sebab dia nak kita dapat job lebih power dari sekarang dan lepas ni bolehla dia bambu kenapa tak dapat job sedangkan dia dah masukkan kelas ni. Betul tak? Fikir-fikirkan....

rugi woo kalau ko tak pegi..
gi jer amik class tu, dah amik class + dapat ilmu baru ko cabut kat tempat keje baru.. wakaka..
nolah, aku bergurau jerk..

tuntutlah ilmu walau ke negara jepun sekalipon.. :)

Menuntutla ilmu hingga ke Negara Jepun? Bukan negara China ke? :))