Meeting Time...

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 1/20/2009 04:06:00 PTG

1

Takde benda nak update pasal blog aku ni... Semuanya kebosanan takde idea nak taip... Melainkan aku malam tadi aku datang meeting tergempar pasal nak discuss Family Day dan AGM. Aku merupakan salah seorang yang perlu hadir kerana ada perkara yang perlu aku selesaikan untuk meringankan beban kerja yang melambak dan seterusnya meringankan mana kerja yang terlopang. Agendanya takdela berat, cuma semuanya meeting berkenaan Family Day dan AGM tersebut... Dan aku tak boleh nak cerita lebih lanjut kerana ianya adalah sulit...


Banner 8" X 2"
Aku takde masa nak hias-hias bagi cun banner ni... Semuanya tergesa-gesa sebab kelam kabut berebut nak pegi print. Minggu depan sure tak bukak kedai print, Chinese New Year ma...

Comments (1)

Kim salam kat pisang atas meja tu yek