Pengumpulan Warga X-SMKUK...

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 1/05/2009 12:59:00 PTG

2

Masa aku tengah sedap tidur di majlis kesyukuran kehadiran orang baru, bertalu-talu mesej aku terima. Antaranya SMS dari Lenny dan Sinar ajak melepak malamnya pukul 8.30 malam. Walaupun belum ditentukan tempatnya, mereka menunggu di Petronas Batu 5,Tambun. Aku yang masih kepeningan bangun tidur terus menuju ke dapur cari makanan sebab lapar. Orang ramai masih lagi belum beransur pulang dari majlis di rumah aku. Mak aku ingat aku demam sebab mata aku kuyu menahan ngantuk lagi. Huhu...

Tepat je pukul 8 malam, aku bersiap-siap untuk keluar terus menujui Petronas yang di janjikan. Janji orang kita, biasala. Aku jugak yang sampai dulu. Belila kudap-kudap kat Kedai Mesra Petronas tu. Mulala muncul kehadiran kenari Lenny di sudut pump tayar kereta. Tanpa berlengah, aku pun park la dekat ngan keretanya. Ingatkan dia sorang, rupanya terisi wajah-wajah yang biasa kelihatan iaitu Bibit dan Harziati. Kemudian muncul pula kehadiran Pesona Biru milik Sinar. Mulalah dengan babak mencari Port tempat nak berkumpul. Apala diorg ni, diorang yang ajak, aku jugak yang kena fikir tempat Port. Adesss... Last-last, aku takde pilihan lepak la korang kat Restoran Nasi Vanggey... Rupanya ramai tak tau kewujudan Restoren ni lagi.. Hihi...

Dalam perjalanan konvoi, dapat SMS dari Lenny dia nak tunggu Tobek. Alahai, bukannya Tobek tak tau jalan Ipoh. Biarlah dia cari sendiri... Aku dan Sinar terus menujui Greentown tempat di mana Restoren Vanggey ni di wujudkan. Terus cari meja yang boleh menempatkan ramai orang. Nak dipendekkan cerita, kami dah mula berkumpul dan bersembang lebih kurang 2 jam. Antara yang hadir dalam pengumpulan ini ialah:

  1. Aku sendiri
  2. Sinar
  3. Lenny
  4. Harziati
  5. Fatmawati (Bibit)
  6. Sazfari (Tobek)
  7. Azhari (Bijik)
  8. Saiful Maula

Itu jela report yang aku boleh buat. Maleh plak nak menaip lagi... Dah Penat... Huhu...

Comments (2)

ala beshh nyer.. woii lengkali wat arr lagik.. nak itut!!!~

Nak itot? Buleh jew... Tapi apa kata ko open table, aku boleh panggil bebudak lain punya... Yang ni, Lenny yang open table...