Jawapan Tag dari Aiza

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 1/14/2009 12:07:00 PTG

0

1) Kawan sekolah menengah aku, tapi masa keje baru start baik dengan dia tahun 2007 thru YM Manje yang add kan..Segan jugak mula2 ye lah kat sekolah tak baik sgt, tp skrg dah ok.
Aku jawab: Ko memang... Masa sekolah dulu, ko ngan Yay buat tak reti je.....

2) Pendiam giler tp banyak idea yang bernas dan kreatif
Aku jawab: Ni lagi satu... Apasal aku pendiam lak? Pasal ko tak sekelas ngan aku bule la cakap.....

3) Antara scorer untuk subjek LKJ kalo tak salah aku
Aku jawab: Huhu... Tinggal kenangan... Kalau aku follow up subjek ni, aku dah jadi arkitek.....

4) Penah merajuk dengan aku :p Hampunnnn bang! Meh hujung bulan ni bawak aku g Ampang kite lepak ngan cik Sal
Aku jawab: Syukran, syukran... Ni yang aku nantikan.....

5) Tunang orang. Tunang senyap2.Kawin senyap2 siap la ko aku calar Kenari ko!
Aku jawab: Tunang bising-bising? Aku tak cari tunang yang bising... Aku suka senyap, nanti bingit telinga aku... Huhu... (Ampun)..

6) Pengawas jugak dia ni tapi bukan kategori mawas la..
Aku jawab: Mawas tu mende? Bukan spesis kamben gurun ke? Huhu.....

7) Sekomuniti Damansara/Kepong dengan aku
Aku jawab: Iyela sekomuniti... Aku nak lepak minum pun susah cam YB Tambun.....

8) Besday dia sama ngan Besday scandal masa sekolah aku dulu no-one :p
Aku jawab: Ni tolong cerita sikit... Siapa?..

9) Duduk Taman Jaya Delima dekat dengan umah Kerol, Bullah, Ustaz Saari dan Ima Doraemon
Aku jawab: 10 markah untuk ko... Clap 10X.....

10)Beskal besar dia penah kene rembat masa sekolah..Sape la yang rembat tu kan! Mesti Gurmit Singh tak pun anak Tojoi!
Aku jawab: Ni aku ingat lagi, Azhar Ismail yang tolong aku. Siapa ntah rembat, masa ni femes pasal beskal jipang.......

Ha tu jer...Kang aku list semua kat sini kang ade mazli hack blog aku ni. Peace!!
Aku jawab: Tau takpe... Ko memang hampeh.....

Comments (0)