Cintaku Sampai ke Ethiopia

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 3/03/2009 10:10:00 PG

2

Sejak dua menjak ni aku selalu dengar radio Sinar. Maka selalulah berkumandang lagu-lagu klasik. Jiwa ni dah sebati dengan lagu-lagu lama. Tenang je rasa dengar lagu-lagu camni. Lagu-lagu sekarang ni dah banyak merosakkan bahasa mahupun bahasa-bahasa yang sengaja di rojakkan... Tapi apa boleh buat? Dah namapun karya, macam-macamla gaya penonjolan diorang tu. Paling aku tak bleh blah bila dengar lagu hip hop. Macam ada satu batu jatuh kat kepala aku bila dengar lagu macam tu... Baik bercakap je dari menyanyi.

Ni ada aku selitkan lagu dari Indonesia tajuknya seperti di bawah. Sekarang ni kat Radio Sinar selalu keluar lagu ni. Layan...

Ria Resty Fauzy - Cintaku Sampai Ke Ethiopia

Comments (2)

Best sinar sekarang heheh...aku suka lagu-lagu dia bila tgh malam ...especially bunyi guruh hahah..ko mesti jiwang malam2 ek huhuhu

Aku suka dengar Sinar FM ni sebab lagu2 dia yang sangat syahdu terkenang di zaman sekolah sekolah dulu. Rock kapak. Tapi time Sinar FM pagi aku tak dengar sebab Saleh Yaakob buat lawak ngarut. Mengada-ngada lak...