Selamat Hari Jadi (11 Mac 2009)

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 3/11/2009 12:00:00 PG

3

Image Hosted by ImageShack.us

Di ucapkan Selamat Hari Jadi kepada pemilik tarikh 11 Mac 2009. Antaranya ialah abang aku Angah yang akan menyambut hari kelahirannya pada tarikh tersebut dengan ucapan semoga berbahagia dan panjang umur dimurahkan rezeki. Kalau ada event yang best nak pergi ke mana-mana jangan lupa roger lagi. Best! Bila lagi nak kawin ni? Aku yang langkah dia plak... Alang doakan semoga seru tu sampai satu hari nanti. 

Selain pemilik nama abang aku, ada orang lain yang turut memiliki tarikh ini. Antaranya:

Shahril Izwan (Acai)
Dah senyum je memanjang sekarang ek? Bila pulak rasanya nak rasa nasi minyak ngko pulak.

Waheeda (Miss Waheeda)
Semoga ngko success dalam hidup dan dimudahkan urusan bersama orang tersayang... Ecewah.

Qaero
Kenarianz Johor yang aku kenal buat masa ni, tapi orang Sabahan. Bila aku nak amik rim dia ni? Hehe, sempitla sekarang poket.

Comments (3)

Thank you...

bila la plak aku nk kawen?.. senyum2 pun takde.. skang ni tempoh susah ati.. huhu..

hehehe apa nye komen daa..thanx anyway for the wish :)