Tarikh Lahir Aku Dalam Kalendar Islam

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 3/04/2009 05:11:00 PTG

0

Perkara ni amat penting bagi aku untuk tahu. Seumur hidup aku, tak pernah pun aku tau aku lahir tarikh apa dalam kalendar Islam. Setelah dihitung dan dikira walaupun kesahihan amat di sangsi, dengan ini, aku amat yakin tarikh lahir dalam tahun Islam bagi aku amat tepat sekali. Kerana mak dan abah aku kata aku lahir hari Jumaat. Keyakinan itu ditambah menjadi pasti kerana kebarangkaliannya memang di tulis pada hari Jumaat. Maka dengan ini, aku nak bagitau yang aku akan ingat Hari Jadi aku adalah 2 kali dalam setahun. Maka dengan ini, aku ingin melaporkan bahawa:

Image Hosted by ImageShack.us

Jadinya, dengan adanya satu tarikh bersejarah ni, aku tau di mana tahap aku sebagai seorang islam di tahun Islam. Dan dengan tarikh itu juga akan menjadi target aku untuk merubah segala-galanya yang mungkin kekurangan di semua segi...

Sekiranya anda hendak mengetahui tarikh lahir korang di dalam tahun islam, korang boleh cuba muat turun di sini.... Semoga anda juga mendapat tahu tarikh lahir korang di dalam kalendar Islam juga....

Comments (0)