Gila Ah Ding Dong!

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 3/06/2009 12:29:00 PTG

0

Image Hosted by ImageShack.us
Kenapa aku suka sebut perkataan ni bila teruja? Ada la beberapa orang tanya kenapa aku sebut perkataan tu? Ntahla, mungkin terikut-ikut kata-kata dari Majalah Ujang yang dulunya popular dengan sebutan macam tu. Mengikut pemahaman aku, perkataan tu menunjukkan yang seseorang tu teruja yang teramat sangat, kagum, nak menunjukkan seseorang itu hebat dan seangkatan dengannya... Nak kata ni tagline aku takdela... Orang yang cakap macam tu. Tapi yang bangganya, dah makin ramai terikut-ikut dengan aku...Sebagai contoh bagaimana perilaku aku untuk terkeluar perkataan macam tu.

Acai: Zam, aku nak jemput ko datang kat majlis perkahwinan aku 8 Mac ni. Jemput datang. Kalau boleh bawak tunang ko sekali...
Aku: Peargh!!! Gila Ah! Ding Dong... Akhirnya ko kahwin jugak. Tahniah la Acai, semoga ko bahagia hingga ke anak cucu cicit...
Acai: Hampeh!!!

Comments (0)