Diari 28 Mac 2009

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 3/29/2009 12:52:00 PG

2

Sehari suntuk berjalan tanpa henti bermula dari pagi aku pergi kedai Brothers pasang ABS sebab kereta aku dah berhayunan agak kritikal. Nak taknak, kena juga pasang. Lama dah teringin nak pasang. Baru sekarang tercapai cita-cita. Kemudian aku pergi kedai Eneos konon nak servis kereta. Memandangkan masa yang tak berapa berkesempatan, aku mula bergerak menuju ke Low Yatt untuk mengisi masa lapang bersama abang-abang aku untuk membeli sesuatu. Maka tercapaila cita-cita aku untuk mendapatkan sesuatu untuk cenderamata masa depan yang lebih gemilang.

Sehari suntuk juga aku berjalan di Low Yatt sampai mengah kaki aku, tiba pula waktu malam yang akan menjengah tiba di mana 8.30 malam akan berlangsungnya Earth Hour yang di sambut seluruh dunia. Jadinya aku dah berjanji dengan mereka yang kami akan ke Sunway Piramid melihat apa yang bakal berlaku di sana. Malangnya, aku sampai ke sana pada pukul 9.30. Yaperda dah nyala lampu baru sampai. Tapi tak malang bagi aku sebab aku berkesempatan melihat seluruh Lembah Klang cuba mengambil inisiatif untuk tutup lampu...

Penat sungguh harini, rasanya nak tidur dulu. Gambar kat bawah ni je jadi bukti aku berada di sana....

Comments (2)

best nyer.....kira ok la tu bro janji dpt merasai nyer

Apa ko bikin malam Earth Hour?