:: Lagu Favourite Aiza ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 6/08/2009 09:27:00 PTG

5

Kali ni aku nak kongsi lagu bersama kenalan-kenalan privacy blog ku ni. Aku ada kawan nama dia Nur Aiza Binti Mohd Latifi (dah salah plak eja, tapi belasah saja). Dia ni baru je kahwin 6 hb Jun yang yang lepas (alamak silap, 31 Mei aritu da). 13 hb ni dia bersanding kat Johor pulak belah lelaki. Aku tau dia ni sangat suka lagu yang aku embed kat bawah. Sampai termimpi-mimpi dia nyanyi. (Ngigau agaknya)...

Kita lupakan hal itu... Aku cuma nak kongsikan lagu favourite dia je... Jadi mari kita layan...

Liyana Jasmay
Aku Tak Percaya Cinta



p/s: Sudah buat pembetulan sebab teguran dari tuan empunya diri.

Comments (5)

1) Itu bukan nama aku. Spelling error.

2) Salah tarikh kawin aku tu. Sila alert.

3) Ini bukan lagu kesukaan aku. Aku tau kau yang suka lagu ni tapi malu kronik nak appeare kan kat blog kau, jadikan kau gunakan nama aku. Aku tau nama aku sedap dan hawt. Sila jeles. Aha

Aku suka lagu ni sebab ko suka... Ko la peneraju utama lagu ini... Kalau tak aku pun tak tau lagu ni best... :D

bener amatz!!!! hah hah hah

aku x pcaya..cintaaaaaaaaa...

wakakkakaka~

excuse me lah u ols..
i ols percaya jer chenta ni..
sebab i ols chenta lah i ols kawin..
ahaha..
sape tak percaya chenta toksah kawin

Ini bercerita tentang lagula... Aku percaya pada cinta... Hikhikhik...