:: "U Watpe" ::

Posted by nizam_5282 | Posted in , | Posted on 6/04/2009 04:33:00 PTG

4

"U Watpe?" Hak Hak Tui... Kantoi la pulak... Agak-agakla nak nganto kat aku. Sabar la skit, taula gelabah nak menikah dah esoknya. Apesal ke aku pulak yang di hantarnya SMS tu? Apa ntah dia pikir...

Masa ni aku tengah lepak ngan Shukor, makan-makan kat kedai makanla. Tetiba SMS berbunyik "U Watpe?". Nak gelak kuat-kuat kang lain lak jadinya. Last sekali aku gelak dalam hati je. Kalo aku pun maleh nak jawab kalau soalan camtu muncul...

Apa yang aku tak suka jawab SMS bila masuk kat handphone aku?

  • Dah makan?
  • Dah tidur?
  • Boringnya
  • Penatla
  • Nak buat apa ek?
  • Ok
  • Oh
  • Hehe

Banyak lagi yang kena bagitau, tapi malas nak tulis. Banyak sangat. Tapi ayatnya macam tula lebih kurang. Aduhla, senang cerita, ayat yang pendek dan tak perlu tanya pun boleh jawab punya...

Comments (4)

kakakaka agak2 ar..
suke ar ko ade orang nak kroni peek dengan ko eh..
kiteorg biasa la dah terlatih jadik cam inspektor sahab ko ape tau...
tu menandakan kami ni concern perihal kamu lelaki lelaki semua..

Ish, letihla asik nak doplohpat jam je nak tanya itu ini... Dah tu kalo soalan pendek2 camtu, maleh le nak balas... Huhu...

soalan pertama : ko ngh lepak ngn shukor yg spatut nye mndpt sms ittew atau shukor lain?

soalan kedua : mengapa kah sms ittew kedengaran klaka/pelik/annoying kpd ko sedangkn pada aku ianya sgt biaser shj?

statement aku : nok, amatz biaser lah owang pompuan mesti kner salu checking laki nye ade dmane, bwat apew..lg pown pompuan nie kalo da syg, hati tue meronta2 nk tau ape laki nye wat, dmane ngn sape, da mkn ke..kalo pompuan da wat bodo jek tue maka....MAKSUDNYA : pompuan ittew suda males mau layan sama ittew laki OR dia udeh adew laki lain yg mau di care so y bother to care for u? make sense x apew mak ckp ni nok? ahhh..just my two cents!

Si Aiza ni tangah skodeng aku buat apa ngan Shukor suaminya... Masa ni aku lepak ngan suaminya kononnya nak kenakan aku bawak motor memandangkan aku tak seswai naik motor ngan shukor agaknya. Sekali dia tersalah sms pada aku... Memang seng...

Aku rasakan kelakar sebab dia salah hantor kat aku... Ayatnya yang jiwangs kot? (Aku nak jawab "I, tengah memancing ni")...

Soalan ke3. Ayatnya yang pendek2 aku malas nak jawab pasal pendek sangat dan tipikal...