:: Vodafone Mobile Connect USB Stick ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 6/03/2009 08:30:00 PTG

0

Atas sebab Siti tak sempat-sempat nak pakai broadband, aku terpaksa meminjamkannya modem USB stick aku kepadanya. Jadi aku telah pergi ke Low Yatt mencari modem yang baru. Harga RM399. Tanya punya tanya rupanya lepas register akaun baru, cuma memerlukan 30 minit sahaja untuk diaktifkan. Tak macam sebelum ni aku buat kat Carrefore Kepong kena tunggu 3 hari baru boleh activate. Mungkin sebab Low Yatt ni adalah centre segala macam pengaktifan Celcom. Tu yang cepat aje.

Balik je rumah, tanpa menyabar-nyabar aku try cucuk USB Vodafone ni kat komputer. Install segala bagai, terus boleh guna. Stabil pun stabil modem ni. Puas hatila jugak aku menggunakannya... Tapi ini adalah cuma pinjaman sahaja. Nanti terpaksa kembalikan semula pada tuannya... Huhu...

Comments (0)