:: Tag Dari Iszuanie, Boring Cam Aiza Gak ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 6/17/2009 06:59:00 PTG

0

Aku buat je... Hehe... Berikutla soalan dia, baca je ye...

1. Apakah perasaan anda sekarang?
    Sekarang ni asyik pikir kerja yang tak siap je... Lebih-lebih lagi kerja kat ofis tu...

2. Saya nak makan?
    Masa ni asyik terfikir nak makan Yong Tau Fu...

3. Saya tak suka?
    Tak suka dengar cerita fitnah yang membuta tuli... Jangan jadi lalang ye, nak tau cerita boleh tanya direct kat aku...

4. Impian saya?
    Of course la aku nak hidup senang. Takyah kaya pun takpe. Yang penting aku boleh meneruskan kehidupan tanpa masalah kewangan. Satu lagi, aku nak set kamera DSLR yang super power hebat dilengkapi ngan prop-prop yang super power hebat juga...

5. Haiwan yg saya tak suka?
    Aku tak suka haiwan yang boleh bawak bencana. Boleh bawak penyakit....

6. Saya harapkan?
    Nak jadi ketua keluarga yang berguna pada keluarga yang akan dibina akan datang. Dan menggembirakan semua orang yang aku sayang...

7. Jika boleh putarkan masa?
    Nak jadi kanak-kanak yang tak tau apa itu wang...

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
    Dah tentu la hutang kereta dah settle... Tambah hutang baru pulak... Hehe...

9. Handphone saya adalah sebuah?
    Buat masa ni aku nak Nokia 5800 XpressMusic. Tapi itu la impian je... Teknologi semakin canggih, impian juga akan bertukar...

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
    Dah ada tunang dan akan mendirikan rumah tangga. Yang dah lepas, kita lupakan...

11. Kawan-kawan saya?
    Tidak mengkhianati aku, dan tidak tikam belakang...

12. Pernah dikhianati?
    Selalu sangat. Baru-baru ni orang yang baik pun jenis bermuka-muka...

13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
    Ada aku peduli?

14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?
    Taknak tag... Buat masa ni pun sekadar melengkapkan masa yang terluang. Nak buat, buatlah ye...

Comments (0)