:: Nombor Aku Naik, Peduli Apa Aku ::

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 6/03/2009 09:09:00 PTG

2

Aritu adala member aku cakap, "Ko tak beli nombor ekor ke?". Ceit! Simpang mintak jauhla aku main nombor haram tu. Berjudi jangan la sekali. "Ko gile ke aku nak beli nombor ekor tu?" Kata dia, kalau ko beli dah tentu kaya ko sekarang. Ape jadah ntah dia suruh aku beli, dah takde iman ke. "Nombor ko naikla, 5282 first prize tau!".

Yeke nombor aku naik? Famous gak nombor aku. Tapi takdenye aku rasa itu nombor bertuah. Yang aku tau tu nombor haram. Aku berminat pada nombor 5282 adalah sebab aku lahir pada 5 Februari 1982. Siapa nak beli nombor ekor tu belila, takde kena mengena ngan aku. Kalau kaya pun makan pakai nombor tu, jadi isi daging makan duit haram. Jauhkanla....

Comments (2)

emm..ada gak org amik no kete ko ek..lantak diaorg kannss..ehehhe..no kete aku pon aritu ada org mintak..aku bg..tp kalo jadi ape2 aku malas nak layan..heheh

Oh... Bahaya ni... Tak boleh dibiarkan berlaku...