Atas Sebab Kekejaman

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 4/10/2009 03:52:00 PTG

2

Atas sebab kekejaman, blog ini dipinda sementara waktu... Atas sebab kekejaman, ramai bertanya kenapa dengan aku... Atas sebab kekejaman, aku kembalikan blog ini... Ini semua kerana ramai yang menyayangi blog ini, coretan ini... Aku kembali, dan teruskan dengan coretan yang membuat anda tersenyum dan tak kurang juga membuat telinga anda nipis... Ramai yang menyayangi blog ini, menandakan ramai juga yang menyayangi aku... Terimalah seadanya kelebihan dan kurangan coretan ini... Terima kasih pada yang menyokong...

Comments (2)

keep up bro..aku menyokong dan sentiasa membaca walaupun ada entry ko yg aku tak komen k...aku selalu masuk baca walau kdg2 tak tinggal kesan jejak heheheh

TQ Bro... Atas kekejaman ini, ko tak dapat akses... Kini dibuka semula...