Jangan Teguk

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 4/15/2009 11:09:00 PTG

1

Tadi aku tengok wayang. Cerita 'JANGAN TEGUR'. Bolehla aku kata seram. Masa Jenazah Opah Baizura yang dah meninggal tu bangun dari berkiam. Ish... Boleh pulak dibiarkan jenazah tu kat rumah sendirian tanpa diteman orang ramai. Biasanya aku tau, sebelum jenazah tu dikebumikan hari esoknya, ramaila yang akan membaca Yasin di sisi jenazah. Tak la pulak dibiarkan sendirian kat situ. Kalau aku pun seriau... Tapi ntahla, aku pun tak berapa faham sangat.

Sebenarnya, tajuk cerita ni bolehla ditukar kepada JANGAN TEGUK. Julia Ziegler tu seksi la plak... Hehe, Aum... Jangan teguk air liur udah. Tapi ada la orang tu, takutnya melampau sampai tutup-tutup mata/muka... Huhuh....

Comments (1)

ceh...
citer seram kene ar tapis skit haha... :P
weii cabaran dah disahut..
ko kene teman aku tgk disco worms lak, amacam ada bran hehe ;)