ALBUM KOSWA SATU MALAYSIA

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 4/13/2009 11:10:00 PG

0

Simple design... Tapi banyak ammend. Aku akui ianya adalah satu proses dalam pembikinan biasa dalam sesebuah rekabentuk. Ini juga merupakan job freelance aku. Agak busy kebelakangan ini kerana kerja-kerja ini. Lalu aku tidak mengupdate blog kerana perkara ini. Oleh kerana ianya adalah kerja carian duit tepi (duit poket selain kerja office) aku, aku agak kurang rehat... Aku bersyukur kerana ianya telah selesai, walaupun tempoh menerbitkan album ini semakin hampir. Sebuah pembikinan Album Satu Malaysia dari MINDEF dan aku hanya menjadi orang tengah dalam pembikinan rekabentuk kulit Album ini... Credit to SINAR bagi aku job ni... Aku harap payment cantek... Thanks Bro...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Comments (0)