Jom Update Weh!!!

Posted by nizam_5282 | Posted in | Posted on 4/17/2009 12:26:00 PG

1

Sejak kebelakangan ni nampaknya, ramai yang dah tak berapa berminat nak update blog peribadi. Kenapa ya? Sibuk barang kali dengan kerja-kerja yang perlu disiapkan. Setiap masa, setiap 5 minit aku akan refresh komputer desktop, manala tau ada cerita baru dari kawan-kawan yang lain. Nak la jugak tau apa cerita mereka pada perspektif yang berbeza. Walaupun cuma di alam maya, sedangkan boleh jumpa secara bertentang mata, adakala mereka tak akan cerita perkara-perkara yang mungkin menggembirakan, kemarahan, kesedihan dan sebagainya. Bukanlah meminta-minta, cuma sesekali nak tau apa yang mereka rasa. Adakah aku ini penulis blog yang tegar? Tak juga, sebab aku memang suka bercerita melalui blog ni... Walaupun terasa diri ini bengang ke, sedih ke, suka dan sebagainya aku memang jenis suka meluahkan pada bentuk penulisan. Adakala bukannya mereka yang masuk blog ini suka dengan cara penulisan aku. Adakalanya baik aku luahkan juga supaya biarlah mereka terasa sendiri dan memperbaiki kesilapan sendiri. Begitu juga dengan aku dengan penulisan mereka di laman mereka. Dapatlah juga aku memperbaiki kelemahan yang aku ada. Aku harap dengan wujudnya entry ini, dapatlah kawan-kawan yang punyai blog, disarankan marilah mengupdate blog sendiri. Dapatlah kita melihat perasaan dari perspektif yang berbeza... Hanya yang mengharap...

Comments (1)

aku bukan xnak update arr...
aku bz sgt2...
tp aku sker baca blog2 ko sume...
besh arr, dpt byk info...